יום שלישי, 10 במאי 2016

סיפור בהמשכים פרק 3

פרק 3: הסיפור על הורד הקסום

טוב, אתם בטח אומרים לעצמכם, 'קשת, ענן, בלה בלה בלה... אבל מה עם לילי?". אז טוב ששאלתם, בואו נחזור אחורה קצת ונסתכל לתוך הכיתה של לילי. "שלום ילדים! כפי שכולכם יודעים היתה לנו היום בעיה קטנה עם חיחי וחהחה", אמרה גב' חן, המורה של לילי. "הם רדפו אחרי ענן ואיש לא יודע למה", פנתה גב' חן לחיחי "אז למה בדיוק רדפת אחריו?" שאלה אותו גב' חן, "אם.. אההם... אם אני אספר את תכעסי?", שאל חיחי. "אני אכעס אם לא תגיד", אמרה גב' חן. "טוב, הוא ראה אותנו קוטפים את הורד הקסום". "מהההה?! אתם קטפתם פרח משיח הורד הקסום!? למה?".
"בגלל שסבתא שלי חולה והורד הקסום הוא היחיד שיכול להציל אותה. אין לנו מספיק כסף לקנות שיח קסום הביתה, אז רצינו לקחת פרח אחד כדי לשתול אותו באדמה וכך לקבל שיח בחינם".
"טוב. תודה שסיפרתם לי. עכשיו תחזרו לשבת בבקשה", אמרה גב' חן וחזרה ללמד את השיעור.
אוקי, אתם בטח שואלים למה הורד הזה כל כך חשוב, אז בואו אני אספר לכם את הסיפור. לפני הרבה מאוד שנים, לפני שהשדים והפיות רבו ונפרדו, הם גרו יחד באותה הממלכה ושמרו על הפרח היחיד שיכל לשמור על הממלכה. הפרח הקסום היה היחיד שיכל להציל את מלכת הפיות ומלכת השדים במצב שהיו חולות או פצועות. אבל לילה חשוך אחד, כשאף אחד לא ראה, מישהו או משהו גנב את הורד הקסום הזה. בבוקר היתה מהומה רבה, כולם השתוללו וצעקו. אחרי זמן רב הצליחו מלכת הפיות ומלכת השדים להשתיק את ההמון. ''מה קרה?'' שאלה מלכת הפיות, ''אממממ.....אנחנו נרדמנו בשמירה, ולא שמנו לב, ומישהו גנב את הורד הקסום''. אמר אחד השומרים. ''מה!!!!'' קראה מלכת השדים. ''אאא... היה לו ריח ממש מסריח, אז אני בטוח שזה היה אחד מהשדים'', אמר שומר אחר.
''רגע, אתם מאשימים אותנו?'' שאל אחד השדים. וכך המשיכו לצעוק אחד על השני השדים והפיות. המלכות לא הצליחו להרגיע שוב את הרוחות, והממלכות נאלצו להיפרד.
למרבה המזל, רגע לפני שפרצו הקרבות, מצאה מלכת הפיות זרע אחד של הורד הקסום, ואותו היא זרעה בממלכת הפיות החדשה, שם הוא נשמר עד היום וסביבו נבנה בית הספר לפיות.
                                                                        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה